Thursday, April 21, 2011

~miss him very badly~

for my little brother;

al-fatihah untuk arwah ude - Muhammad Fitri bin Jamaluddin
3 July 1984 - 3o November 2009









ntahla....lately memang banyak sgt problem yg memang aku benci sesangat.... problem di pejabat... hahahhaha..lawaknyer .... ntahla tapi hakikatnya kaki aku semakin malas nak melangkah ke opis, semakin malas nak bangun pagi ke opis, semakin malas nak bersiap ke opis...semakin malas nak gosok baju opis..semakin malas nak ke tingkat bawah... semakin malas nak segala aktiviti yg melibatkan staff di opis.... semuanya gara2 org2 yg suke menyatakan secara halus yg mereka la seorang sahaja yg rajin bekerja, rajin mencari rezeki, tak makan gaji bute..rajin buat keje yg mana tanpa dia sedar... dia pon SAMA!!!!! bg aku, xperlulah nak tunjukan sape rajin, sape bagus, sape makan gaji berkat, sape anak kesygn bos, sape kaki bodek... perangai ngalahkan orang pompuan, org pompuan pon kalau ngumpat2 ke pon xla teruk sgt...TAK PERLU NAK KRITIK KEJE AKU OK ...yg penting Allah tahu apa yg kite buat dan aku tau apa yg aku buat untuk mencari sesuap nasi untuk anak2...








OIIIII AKU BERSYUKUR DIKURNIAKAN SEORANG SUAMI YANG SPORTING, 4 ORG ANAK2 YG COMELLLL....FAMILY YG SPORTING sebabnyer... BILE AKU BALIK UMAH..AKU happy!!!!! lantakla nak cakap apa2 pun...SUKE ATI AKULA NAK BUAT APA KAN.... Ya Allah, semoga di suatu hari ko akan rasa apa yg aku rasa......aminn




ermmmm.... selalu kalau hati aku tak tenteram, mesti aku teringat giler kat arwah ude.... miss him badly.....



babai.....

No comments:

Post a Comment