Friday, April 6, 2012

~8 yrs anniversary awek comel dan si dia~


selamat ulangtahun buat  awek comel dan si dia~ semoga hari hari yang mendatang akan mematangkan kita dalam menjalani kehidupan yang lebih bahagia bersama anak anak tersayang~  muarghhh... luv u la sayang mama ni.. makin lama makin ensem, makin penyayang, makin kuat makan , makin rajin, makin manja dan yang penting skali SEMAKIN KAYA!!! hahahaha alhamdulillah~ memang kena ketok kepala dgn si dia ni kalau baca bloq ni. hikhik...



haaa sweet kan to my sweetheart.. alhamdulillah since 3 April 2004 / 4 April 2004 until now.. doakan la yer semoga kami kekal sampai ke syurga.. saya nak jadi bidadari syurga dia.. 

haaaa.. memandangkan skim gaji baru belom dapat lagi, maka si awek comel akan membelikan present bile dapat gaji eh..boleh kan sayang~ hahaha si dia membelikan saya seutas jam tangan, agar si awek comel akan memerhatikan setiap saat setiap waktu akan sentiasa mengingati si dia walaupun dalam keadaan gembira, suka, duka dan juga time tgh membebel. hahahha ... tq la shayaang.. tapi kan kalau si dia membaca post entri ni, si awek comel nak pesan.. nanti hafiah besday jgn lupe present yang dijanjikan. muahahaha .. best gilos kowttt kalau dapat benda alah ni.. perghhh memang idaman sampai terangau2 tu..

taraaaaaa~  ni la dia.. si autobots yg tersangat macho dan ensem.. huuuu sampai termimpi2 la nak dapat benda alah ni.. phewwiittt.. phewwwittt..awak oo awak.. jaga diri yerr jgn berpaling tadah eh.. nanti si dia akan belikan awak untuk saya. ngehehehe.. tapi xsure nak kompom bila.. jgn risau yer awak yang ensem.. saya akan doakan si dia akan kaya raya.. ngehehe .. awak pon doakan yer..katering bulan May & June ni ada banyak tempahan..jadi share holder dia dgn K&N katering tu akan berlipat ganda...


taraaaa... hi si autobot gorgeous .. awak dah jadi milik saya tau.. si dia dah belikan awak untuk saya pakai tetiap ari.. sempena anniversary kami yg ke 8.. phwwwittt!!!!  

No comments:

Post a Comment